اخبار و مقالات سایت

  • 2157
  • 525 مرتبه

مناسب ترین قیمت آسیاب و میکسر مرغداری در تجهیزات مرغداری

11/02/1400

قیمت آسیاب و میکسر مرغداری

در ابتدای این مقاله قبل از اینکه در رابطه با  قیمت آسیاب و میکسر مرغداری  صحبت کنیم ، به کاربرد این دستگاه ها  و فواید استفاده از آنها می پردازیم . از دستگاه میکسر مرغداری و دامداری جهت تولید خوراک مورد نیاز طیور و دام ها استفاده میشود . بعد از اینکه مواد غذایی آسیاب شد ، مواد خوراکی به وسیله بالابر به درون میکسر انتقال می یابد . مواد خوراکی بعد از اینکه به دستگاه میکسر مرغداری انتقال مییابد به طور مرتب شروع به ترکیب کردن کامل این مواد میکند.
فهرست

فواید مهم استفاده از دستگاه آسیاب و میکسر مرغداری

به وسیله میکسر از انباشته کردن مواد غذایی و ساکن بودن مواد خوراکی پیشگیری میکنیم به این وسیله از آلوده شدن مواد جلوگیری میکنیم . دام و طیور بعد از ترکیب کردن مواد اولیه به وسیله میکسر نمیتوانند ذرات غلات و مواد غذایی دیگر را تشخیص دهند . از این رو جوجه ها ازتمام ویتامین های موجود در موا د غذایی بهره مند میشوند .

مشخصات فنی میکسر مرغداری

  • مدل دستگاه 500 کیلویی و یک تن و دو تن میباشد .
  • جنس بدنه میکسر مرغداری گالوانیزه با رنگ روغنی گالوانیزه میباشد .
  • ضخامت بدنه میکسر مرغداری دو تا سه میلی متر
  • قطر مارپیچ شانزده تا سی و سه میلی متر
  • ضخامت مارپیچ سه میلی متر و نوع موتور الکتروژن و قدرت موتور 2 تا 14 اسب بخار می باشد .
  • بدنه میکسر مرغداری از مهم ترین قسمت های تجهیزات مرغداری میباشد .

نکاتی در مورد قیمت آسیاب و میکسر مرغداری شرکت تینا صنعت

دستگاه های صنعتی که در حرفه مرغداری استفاده می شود با توجه به چگونگی ساختار شان دارای عمر بیشتری نسبت به دستگاه هایی عمومی میباشند. از این رو شرکت ها ی تولید کننده تجهیزات مرغداری باید برای تولید محصولات باکیفیت و طول عمر بالا همه تمهیدات لازم را به انجام برسانند . بدنه میکسر های عرضه شده در شرکت تینا صنعت مشهد از جنس گالوانیزه خالص میباشد با پوشش رنگ روغنی ویژه میباشد . میکسرهای مرغداری تینا صنعت به علت اینکه در دمای بالا پوشش رنگ داد ه شده است در مقابل هرنوع رطوبت و زنگ زدگی ایمن میباشد. میکسر مرغداری تینا صنعت از ضخامت بدنه دو تا سه میلی متر بسته به مدل آنها برخوردار میباشد. برای دریافت قیمت آسیاب و میکسر مرغداری شرکت تینا صنعت در اینجا کلیلک کنید .

مارپیچ میکسر مرغداری

مارپیچ میکسر مرغداری قطعه ای خیلی مهم در دستگاه میکسر مرغداری میباشد. مارپیج میکسر با چرخیدن مداوم خود سبب ترکیب کامل مواد غذایی موجود در مخزن میکسر مرغداری میشود. قطر و ضخامت ورق مارپیچ با توجه به نوع دستگاه و اندازه ی آن با هم فرق میکند . مارپیچ های مورد استفاده در میکسر های شرکت تینا صنعت دارای قطر شانزده تا سی و سه میلی متر میباشد . ضخامت ورق در همه ی این مارپیچ ها 3 میلی متر میباشد. بهره مند شدن از ورقی با قطر 3 میلیمتر باعث زیاد شدن طول عمر دستگاه به صورت مستقیم میشود .

 

علائم کمبود ویتامین A در طیور

میکسر افقی و کاربرد آن در صنعت مرغداری

قفس مرغداری و 5 نکته کوتاه و حیاتی در مورد قفس مرغداری

موتور میکسر مرغداری

وظیفه موتور میکسر مرغداری تامین نیروی محرکه موردنیاز برای ترکیب کردن مواد غذایی بوسیله مارپیج میباشد . در نتیجه علاوه بر قدرت کافی ، باید بتواند بدون تکانه و ضربه عمل کند تا بیشترین راندمان محصول را داشته باشد. به جهت تامین چنین عملکردی از موتورهایی که با سیستم گردش تسمه فولی استفاده میکنند در میکسر های مرغداری تینا صنعت استفاده شده است . این موتورها از توانی معادل 2 تا 15 اسب بخار برخوردار میباشند که با در نظر گرفتن توان مورد نیاز دستگاه ها بر روی آنها نصب میشوند . در هر صورت میکسر افقی تینا صنعت مشهد میتواند بهترین انتخاب برای تولید مواد اولیه خوراک دام و طیور شما باشد .

آسیاب و میکسر مرغداری

یکی از دستگاه های خیلی مهم در تولید دان مرغ و نیز جوجه ها و نیمچه های مرغداری دستگاه آسیاب و میکسر مرغداری می باشد . در حالت کلی از دستگاه آسیاب و میکسر مرغداری برای تولید خوراک دام و طیور استفاده میشود . توجه داشته باشید که برای تولید دان اگر از آسیاب و میکسر مرغداری استفاده نشود به مشکل خواهید خورد . به علت اینکه برای تولید خوراک دام و طیور به صورت پلیت نیزآسیاب و میکسر هم بخشی از خط تولید دان میباشد . در تولید تجهیزات مرغداری استفاده از ابزار خوب و باکیفیت در طراحی و ساخت آسیاب و میکسر مرغداری تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت آسیاب و میکسر مرغداری دارد .

ویژگی های یک آسیاب مرغداری  خوب

دستگاه آسیاب با توجه به روش های مختلف متناسب با نیاز مصرف کاری مرغداری میتواند تولید شود ، به طور کلی دستگاه آسیاب از ورقه های فولادی تمام رنگ شده ساخته میشود . دستگاه های آسیاب و میکسر مرغداری خیلی خوب از صدا و لرزش خیلی کمی برخوردار هستند .

میکسر مرغداری چیست ؟

میکسر مرغداری دستگاهی است برای ترکیب خوراک آسیاب شده بوسیله دستگاه آسیاب مرغداری ساخته شده است . لازم است بدانید که میکسر مرغداری وسیله ای خیلی با اهمیت در صنعت مرغداری برای تولید خوراک طیور میباشد و نقش خیلی پررنگ و حیاتی در ایجاد کیفیت بالای خوراک دام و طیور را داراست . یکی از علت ها ی اهمیت بالای میکسر مرغداری توزیع یکنواخت تمام مواد تشکیل دنده خوراک دام و طیور میباشد . ویژگی هایی که یک میکسر خوب لازم است داشته باشد . موتور میکسر مرغداری از پر اهمیت ترین بخش های یک میکسر مرغداری میباشد . موتورهای موتوژن تولید داخل ا زکیفیت بسیار بالایی برخوردارند . برای ساخت موتورهای موتوژن از بلبرینگ و یاتاقانهای کره ای خیلی باکیفیت استفاده شده است .

قیمت آسیاب و میکسر مرغداری کوچک :

آسیاب و میکسر مرغداری در اندازه های متفاوتی ساخته شده است . از آنجا که این دستگاه ها نقش خیلی پررنگی در کاهش هزینه های مرغداری و دامداری دارد . بسیار به صرفه جویی در هزینه های شرکت مرغداری کمک میکند اگر این دستگاه را با توجه به شرایط کار خود و در اندازه مورد نیاز خود تامین کنید . لازم است بدانید که آسیاب و میکسر در اندازه های کوچک با قیمت های مناسب وجود دارد . علت اهمیت داشتن آسیاب و میکسر برای مرغداری زمانی مشخص می شود که شما قیمت تمام شده خوراک مرغداری را بررسی می کنید . به طور کلی هزینه نگهداری دام و طیور صرف خوراک آن ها میشود . از این رو اگر روشی باشد که بتوانید به وسیله آن هزینه تولید خوراک دام و طیور کاهش دهید ، در هزینه های کل حرفه خود صرفه جویی کرده اید . نکته بسیار مهم و قابل توجه اینجاست که توزیع یکنواخت دان بین گله از نکات بسیار مهم پرورش دام و طیور است . بدین وسیله با خرید آسیاب و میکسر مرغداری میتوانید از کیفیت و توزیع یکنواخت دان بین گله مطمین شوید .

خرید میکسر و آسیاب مرغداری:

در خرید میکسر و آسیاب شما به دو روش متصل میشوید که یکی خرید دستگاه میکسر نو و یکی دیگر خرید دستگاه میکسر و آسیاب دست دوم . در خرید میکسر و آسیاب مرغداری به صورت دست دوم ، میزان کارکرد و قطعات ضعیف خواهد بود . گروه تولیدی دام و طیور شرکت تینا صنعت تولید کننده انواع آسیاب و میکسر مرغداری در سایز های مختلف برای مصارف گوناگون میباشد . آسیاب و میکسر افقی و یا هر نوع دیگر از تجهیزات تولید و تهیه دان که مورد توجه شماست را به آسانی از ما به قیمت کارخانه خریداری کنید .

برای خواندن دیگر مطالب کاربردی زیر روی هر کدام از مطالب زیر کلیک کنید .

  1. انواع قفس از لحاظ نوع پرورش
  2. انواع قفس مرغ تخمگذار
  3. قفس مرغ تخمگذار منبری
  4. قفس پرورش پولت
  5. میکسر مرغداری و قیمت انواع مختلف میکسر مرغداری و نحوه کاربرد آن ها 
  6. معرفی مهمترین  لوازم مرغداری در سالن ها ی پرورش طیور

انتخاب و خرید آنلاین تجهیزات و لوازم دام و طیور

شرکت تینا صنعت مشهد با همکاری چند شرکت مهم فنی و مهندسی تاکنون توانسته است با طراحی کردن وتولید و نصب تجهیزات گوناگون در زمینه های مختلف انجام دهد . این شرکت با استفاده از کمک مهندسین مجرب با طراحی و مونتاژ این تجهیزات و همچنین با کنترل مرتب ودقیق و مشاوره افراد متخصص سعی در بالابردن کیفیت محصولات نموده است . با احترام این شرکت افتخار دارد که آمادگی خود را جهت همکاری با شما کشاورزان و دامپروران و صنعتگران گرامی را اعلام کند. تلفن تماس : 05136670329 (10 line) موبایل : 09151199812 - 09154151449 Email : tinasanatco@yahoo.com
آدرس : مشهد - بزرگراه آزادی - آزادی 91 - مجتمع کیمیا فارم - طبقه سوم واحد 202
Poultry mill and mixer prices

آخـــــــــریـــــــــن خــــــبــــــر هـــــا