اخبار و مقالات سایت

  • 2158
  • 516 مرتبه

کاربرد آسیاب و میکسر مرغداری در صنعت مرغداری

11/17/1400

 آسیاب و میکسر مرغداری 

 

 

 

آسیاب و میکسر مرغداری

آسیاب و میکسر مرغداری یکی از تجهیزاتی است که بازدهی بسیار بالایی در زمینه تولید دان دارد . بدون داشتن دستگاه آسیاب و میکسر نمیتوان در زمینه تولید خوراک دام مو فق عملکرد . آسیاب و میکسر مرغداری هم در واحد های مرغداری و هم در واحد های دامداری کاربرد فراوانی دارند . بنابراین با قرار گرفتن در خط تولید پلت پروسه تولید دان پلت را کامل میکنند . با توجه به فهرست زیر مطالب این مقاله را دنبال کنید .

 

فهرست

دستگاه آسیاب مرغداری و کاربرد های آن

ویژگی های دستگاه آسیاب مرغداری چیست

دستگاه میکسر مرغداری و کاربرد های آن

ویژگی های دستگاه میکسر مرغداری

قیمت آسیاب میکسر کوچک

خرید آسیاب و میکسر

دستگاه آسیاب مرغداری و کاربرد های آن

آسیاب صنعتی مرغدای از تجهیزات بسیار مهم در زمینه تولید غذای طیور میباشد . دانه های غلاتی مثل گندم ، جو ، سویا ، ذرت و غیره را به وسیله دستگاه آسیاب مرغداری آسیاب میکنند . دانه های مورد نیاز طیور در تناژ بالا آسیاب می شوند . بعد از این مرحله به مخزن های بسیار بزرگی انتقال می یابند . در صنایع مختلف ، دستگاه آسیاب کاربرد فراوانی دارد . به عنوان نمونه در سالن های پرورش طیور مثل پرورش مرغ و بوقلمون و اردک و غاز و .... از دستگاه آسیاب برای تهیه خوراک آن ها استفاده میشود . مرغداران حرفه ای و بزرگ که روزانه به خوراک با تناژ بالا نیاز دارند بیشتر به این دستگاه احتیاج پیدا میکنند . در صورتی که این دستگاه در واحد پرورش طیور قرار بگیرد میتواند هزینه های تولید را کم کند . ناگفته نماند که بعضی از مرغداران به دلایلی خرید آسیاب میکسر دست دوم را ترجیج می دهند .

ویژگی های دستگاه آسیاب مرغداری چیست

هر یک از ماشین آلات صنعتی با توجه به نیاز مشتریان طراحی و ساخته می شود . با شناسایی دقیق نیاز های سالن پرورش طیور ، خود میتوانید بهترین دستگاه را سفارش دهید . هر شرکت بر اساس نوع کار ، مواد اولیه و هزینه های تمام شده و .... محصولات خود را تولید میکند . انتخاب بهترین محصول از بین محصولات مشابه هم در بین بازار بسیار مشکل میباشد . به طور معمول اکثر دستگاه های آسیاب میکسر مرغداری از ورق های فولادی محکم و ضخیم با پوشش تمام رنگ ساخته شده است . یک دستگاه آسیاب و میکسر با عملکرد بسیار بالا دارای صدا ی بسیار پایین و بدون هر لرزشی میباشد .

دستگاه میکسر مرغداری و کاربرد های آن

از دستگاه میکسر مرغداری برای مخلوط کردن و میکسر کردن انواع دان و گندم و جو و سویا و .... مورد استفاد ه قرار میگیرد . در واقع این دستگاه و ظیفه دارد که دان هاییی را مخلوط کند که در مرحله قبل آسیا ب شده اند . عملیات ترکیب کردن خوراک طیور یکی از مهمترین بخش های خط تولید خوراک دام و طیور میباشد .

ویژگی های دستگاه میکسر مرغداری

موتور میکسر های مرغداری باکیفیت از نوع موتوژن تبریز میباشد این موتور میکسر مرغداری از برندهای معتبر که دارای استانداردهای ایران و اروپا میباشد . ماشین آلات خوراک دام با موتورهای موتوژن تبریز کیفیت بسیار بالایی دارد . همچنین برای ساخت این محصول از بلبرینگ ها و یاطاقان های ژاپنی نیز بهره گرفته میشود . اینگونه میکسر ها دارای کیفیت بالا و کالایی بسیار خوبی میباشند .

قیمت آسیاب میکسر کوچک

افزایش قیمت دان آسیاب شده باعث شده تا اکثر مرغداریها از این دستگاه ها استفاد ه کنند زیرا استفاده از آسیاب و میکسر مرغداری سبب کاهش هزینه های تهیه دان در مرغداری ها می شود . به وسیله ی آسیاب و میکسر مرغداری حتی در اندازه های کوچک نیز میتوان بعضی از هزینه ها را کاهش داد . بهره گیری از ماشین آلات خوراک دام و طیور سبب جلوگیری از هدر رفتن سرمایه در مرغداری میشود . زیرا که تهیه خوراک دام و طیور بیشترین هزینه را در نگهداری و پرورش دام و طیور دارد . توزیع غیر یکنواخت دان در سالن مرغداری سبب کاهش کیفیت محصول و تلفات طیور میشود . از طرفی سبب هدر رفتن دان و ایجاد هزینه های بالا و ضرر اقتصادی برای مرغداران میشود . به همین علت با توزیع یکنواخت دان توسط میکسر مرغداری سبب جلوگیری کردن از هدر رفت دان و ایجاد هزینه های اضافه می شویم . بهتر است بدانید که آسیاب و میکسر مرغداری با سایزهای متفاوت و ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مرغداری تولید می شوند .

خرید آسیاب و میکسر

برای خرید دستگاه های صنعتی باید به چند نکته توجه لازم را داشته باشیم . خرید دستگاه نو و یا کارکرده ماشین آلات صنعتی هر کدام شرایطی را دارا میباشند. با خرید دستگاه دست دوم برای استفاده در سالن های مرغداری میتوان کار را راه انداخت . ولی باید به این مورد نیز توجه داشته باشیم که امکان دارد که د ر آینده ای نزدیک عملکرد لازم را نداشته باشد . در واقع با کمی کار کردن معایب و نقص های فنی آن عیان می شود .

خرید آسیاب و میکسر مرغداری

برای خرید دستگاه های صنعتی با ید به نکات زیر توجه کافی داشته باشیم . خرید نو یا کار کردن ماشین آلات صنعتی هر کدام شرایطی دارند . خرید دستگاه دست دوم برای استفاده در سالن های مرغداری می تواند کار راه انداز می باشد . ولی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که امکان دارد که در آیند ه ای نزدیک کارایی مورد نیاز را نداشته باشد . به طور کلی با مقدار کمی کارکردن معایب و نقص های فنی آن آشکار میشود . از این رو با کسب اطلاعاتی که در زمینه آسیاب و میکسر مرغداری کسب کردید می توانید بهتر از رقیب های کاریتون عمل کنید . هر چقدر اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد میتوانید انتخاب منطقی تری داشته باشید . با خرید ماشین آلات صنعتی با صرف کردن هزینه های خیلی زیاد انجام میشود . بنابراین در خرید و فروش تجهیزات مرغداری دقت لازم را به کار ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تجهیزات مرغداری روی مطالب زیر کلیک کنید .

معرفی مهمترین لوازم مرغداری در سالنهای پرورش طیور

تهویه در سالنهای مرغداری

اصلی ترین نکات احداث مرغداری گوشتی و میزان سود دهی آن

قفس مرغداری و 5 نکته کوتاه و حیاتی در مورد قفس مرغداری

انواع آبخوری مرغ و میزان ارزش آن در مرغداری گوشتی

میکسر مرغداری و قیمت انواع مختلف میکسر مرغداری و نحوه کاربرد آن ها

Poultry mill and mixer

آخـــــــــریـــــــــن خــــــبــــــر هـــــا